lauantai 19. joulukuuta 2015

Luukku 19 ★ Lahjatoiveeni & arvonnan voittaja


Meillä on tämä viikonloppu mennyt juhlahumussa. Eilen eskarin tytöt olivat meillä Frozen-juhlissa, tänään aamupäivällä tuli sukulaiset onnittelemaan 6-vuotiasta prinsessaa, välillä lapset kävivät naapurin lastenkutsuilla ja illalla jatkettiin vielä meidän päivänsankarin juhlintaa. Juhlien jälkeen sitä aina huokaisee helpotuksesta, että onneksi huomenna on vasta sunnuntai. Juhlia on kiva järjestää, mutta sattuneesta syystä yritetään aina järjestää juhlat lauantaille. Mutta nyt vihdoin tämän päivän luukkuun.


Oikeasti joulussa tärkeintä minulle on perhe, läheiset, perinteet, hyvä ruoka ja lasten riemu. Mutta pakko se on myöntää, ettei joulu tuntuisi joululta ilman lahjoja. Materialisti-minäni listasi muutaman asian, joista kovasti ilahtuisin aattona. Toivon olleeni niin kiltti, että olisin ansainnut Hobstar lasit. Ilahtuisin myös jouluisesta lukemisesta, vaikka jostakin joululehdestä. Ja tottakai suklaasta. Olen pitkään haaveillut harmaasta pitkäkarvaisesta lampaantaljasta, mutta olen tainnut huutaa ja kiroilla liian monta kertaa tänäkin vuonna.


Arvonnan voittaja on nyt selvillä ja joulukoristeet lähtee Kata Marialle. Onnea! Laitan sinulle heti sähköpostia, jotta saadaan koristeet perille aatoksi.

Rauhallista illan jatkoa,
Heidi

4 kommenttia:

  1. Juhlia on siis piisannut. :) Meillä juhlitaan huomenna. :)

    VastaaPoista
  2. Mä olen kai sen verran sua vanhempi, että olen huomannut, että nuo lahjat kannattaa ostaa itse.;) Olen käynyt muuten taljaostoksilla TAAS, ja mies totesi, että kun sä kerran myyt niitä tavaroita kirpparilla, niin käytä nyt sitten ne rahat niin kuin haluat. Kuvia on tulossa, mutta sanoisin, että Prismasta sai (ainakin Lahdessa) todella kauniin harmaan taljan, eikä hintaa ollut 60 enempää, mikä on minusta ihan kohtuullinen.
    Ai juu, ja kannoin tänään kotiin reilun kaksi KILOA suklaata lapsilta! Olen sitä avokätisesti tänään tyrkyttänyt muille perheenjäsenille, jotten itse söisi niin paljoa. Mulla sata grammaa suklaata jämähtää kiloksi vartaloon...luulee, että on joku pula-aika...;D
    No, mutta: mun mielestä sun toiveet on aika pieniä mun tonttitoiveisiin verrattuna.:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy myöntää, että usein minäkin ostan itse. :D Kiitos taljavinkistä! Pukki on aika usein tuonut S-ryhmän lahjakortin - jospa tänäkin vuonna. ;) Ja jos ei tuo niin tuon pystyn kyllä itsekin satsaamaan kauniiseen taljaan.
      APUA, kaksi kiloa!! Nyt täytyy alkaa miettiä uravalintaa uudestaan. ;D

      Poista